
منشور حقوق مشتری
- کلیه خدمات فنی ارائه شده و قطعات تعویض شده تا 1 ماه شامل ضمانت می باشد.
- مدت زمان پشتیبانی و تامین قطعات، 5 سال از تاریخ فروش می باشد.
- شرکت در قبال دریافت فرم تکمیل شده اظهارات مشتری و دریافت گوشی، موظف به ارائه رسید پذیرش می باشد.
- صدور رسید برای هرگونه ارائه خدمت(دستگاه شامل گارانتی باشد یا نباشد) الزامی است.
- شرکت و نمایندگی ها موظف به اعلام حدود هزینه قبل از شروع تعمیرات می باشند.
تبصره: در صورتی که حین تعمیرات عیب جدیدی مشاهده گردد که در هزینه ها تاثیر داشته باشد، مراتب حداکثر طی 3 روز کاری، می باید به مشتری اعلام گردد.
- حداکثر زمان تعیین تکلیف و پاسخ دهی اولیه به مشتری 3 روز کاری می باشد.
- در طول دوره 18 ماهه گارانتی، چنانچه دستگاه پذیرش شود و پس از سپری شدن فرایند کارشناسی فنی، اطمینان حاصل گردد ایراد با تعمیرات قابل رفع نمی باشد و دستگاه پذیرش شده مشمول شرایط ابطال گارانتی نباشد، شرکت موظف است، دستگاه مذکور را با دستگاه تلفن همراه آکبند با همان مدل تعویض نماید، درصورت که گوشی برای تعویض موجود نباشد، شرکت می باید مطابق قیمت کارشناسی شده، وجه آن را عودت نماید. در صورت تعویض با دستگاه تلفن همراه دیگر، مبلغ مابه التفاوت می بایست از سوی یکی از طرفین پرداخت گردد.
تبصره: در صورتی که لوازم جانبی دستگاه تعویضی، توسط مصرف کننده خراب یا مفقود شده باشد با لوازم جانبی دستگاه آکبند معاوضه نمی گردد.
- مشتری گرامی در صورتی دستگاه شما مشمول تعویض در مرتبه سوم پذیرش، خواهد گردید که کارشناس فنی شرکت در هر سه مرتبه پذیرش دستگاه، مشکل را از یک نوع ایراد سخت افزاری تشخیص دهد.
- در صورت شناسایی ایراد عملکردی کالا در مدت ۷ روز تقویمی از تاریخ فعال سازی ، کالا تعویض خواهد شد. انجام این کار نیازمند تحویل اصل کالا، جعبه و کلیه ملحقات است.
- چنانچه انواعی از دستگاه های تحت گارانتی همراه تجهیز کیان از سوی شرکت تولید کننده فراخوان شود، شرکت موظف است، طی فراخوان در سایت و روزنامه کثیرالانتشار، مراتب را اعلام نماید.
- در صورت تعلیق فعالیت شرکت، مدت زمان تعلیق به دوره گارانتی دستگاه های پذیرش شده افزوده می گردد.
- در صورتیکه حین تعمیرات به دستگاه خسارتی وارد گردد، جبران خسارت وارده تا حصول رضایت مشتری بر عهده شرکت می باشد.
- کلیه شعب و نمایندگی های شرکت همراه تجهیز کیان، ملزم به رعایت موارد فوق می باشند.
شرایط گارانتی
- دستگاه در مراکزی غیر از دفاتر خدماتی و نمایندگی های شرکت و توسط افراد غیر مجاز تعمیر، دستکاری و یا خراب شده باشد.
- شماره سریال، قطعات یا تجهیزات، از بین رفته، حذف شده و یا تغییر داده شده باشند.
- پلمپ گارانتی شکسته و یا تغییر داده شده باشد،.
- خرابی دستگاه بر اثر نوسانات الکتریکی خارجی، اتفاقات، حوادث طبیعی، استفاده نا صحیح عمدی و یا غیر عمدی، بی توجهی یا نگهداری نامناسب و یا استفاده تحت شرایط غیر عادی ایجاد شده باشد.
- خرابی ناشی از نصب غلط یا اتصال نا مناسب به وسایل جانبی باشد..
- خرابی ناشی از استفاده خارج از پارامترهای عملکرد، نگهداری یا محیطی که در دفترچه راهنما ذکرشده است..
- خرابی ناشی از استفاده قطعات تولید شده و یا فروخته شده به غیر از شرکت همراه تجهیز کیان باشد.
- خرابی، ناشی از نصب نرم افزارهای متفرقه باشد.
- تمامی دستگاه های تلفن همراه دارای شناسه IMEI (درج شده بر روی دستگاه یا جعبه آن) از تاریخ فعالسازی به مدت 18 ماه دارای خدمات پس از فروش میباشد.
- همراه داشتن کارت ملی شخص مراجعه کننده به مراکز خدمات الزامی میباشد.
- شرکت همراه تجهیز کیان بابت محافظ صفحه نمایش(گلس)، قاب محافظ گوشی و هر نوع لوازم جانبی که در زمان خرید در کارتن دستگاه موجود نمی باشد، هیچ مسئولیتی ندارد.
- لوازم جانبی همراه دستگاه از قبیل شارژر، کابل شارژ، هندزفری، و … شامل گارانتی نمی باشد.
- در هنگام پذیرش دستگاه، رمز شخصی دستگاه( که در فرایند ورود به سیستم عامل نیاز است ) و تمامی اکانت های قفل شونده (حساب کاربری گوگل و اپل) حذف میگردد.
- شرکت همراه تجهیز کیان هیچ گونه مسئولیتی در قبال اطلاعات شخصی بر روی دستگاه ندارد و در صورت نیاز مجاز به پاک کردن آن از روی دستگاه میباشد. (قبل از مراجعه از تمام اطلاعات مهم خود پشتیبان تهیه نمایید.)
- شرکت همراه تجهیز کیان هیچ گونه مسئولیتی در برابر بسته بندی و آسیب دیدن کالا در هنگام حمل و نقل ندارد. بنابراین، در هنگام ارسال تلفن همراه، جعبه مخصوص ارسال را دریافت و پس از ایمن سازی ارسال گردد.
- دریافت تلفن همراه به منزله تایید گارانتی نبوده و تایید آن منوط به تشخیص کارشناس فنی شرکت می باشد.
- در صورتی که به دلایل اعلام شده، دستگاه تعویض گردد، دستگاه جدید تعویض شده مدت زمان باقی مانده گارانتی را دارا خواهد بود.
- هرگونه عملیات نرم افزاری از جمله نصب و یا عیب یابی سیستم عامل، ریکاوری، نصب درایور، ویروس یابی، بازیابی اطلاعات، ارتقاء، تنظیم یا نصب و راه اندازی شامل ضمانت نبوده و درصورت درخواست مشتری مشمول پرداخت هزینه می شود.
- با وجود رعایت بالاترین استانداردهای ممکن در تولید صفحات نمایش دستگاهها ، ممکن است هنوز پاره ای مشکلات جزئی تصویری وجود داشته باشد. این مشکلات جزئی تصویری، تاثیری در کارآیی محصول شما نخواهد داشت با این وجود، خدمات ضمانت را برای صفحه نمایش شما بر طبق شرایط زیر فراهم می آورد:
۱ – ( لطفا توجه داشته باشید: نقطه روشن یک نقطه سفید و یا ساب پیکسل روشن بر روی الگوی سیاه است. نقطه تاریک نقطه ای سیاه و یا پیکسل همواره خاموش بر روی الگوهای غیر از سیاه می باشد.)
۲ – سه نقطه روشن یا شش نقطه تاریک و یا در کل هشت نقطه تاریک و روشن
۳ – دو نقطه روشن همجوار و یا دو نقطه تاریک همجوار،
۴ – سه نقطه روشن و یا تاریک در یک محدوده به قطر 15 میلی متر
- ارائه کارت گارانتی در هنگام مراجعه به مراکز خدمات پس از فروش الزامی می باشد، لطفاً در حفظ و نگهداری آن دقت فرمائید. ضمانت نامه مخدوش، بدون تاریخ یا مدت اعتبار و مشخصات و شماره سریال کالا فاقد اعتبار است.
- همراه داشتن کارت ملی شخص مراجعه کننده به مراکز خدمات الزامی میباشد.
- شرکت همراه تجهیز کیان بابت هر نوع دستگاه که در زمان خرید در کارتن دستگاه موجود نمی باشد، هیچ مسئولیتی ندارد.
- لوازم جانبی همراه دستگاه از قبیل شارژر، کابل شارژ و … شامل گارانتی نمی باشد.
- در هنگام پذیرش دستگاه، رمز شخصی دستگاه ( که در فرایند ورود به سیستم عامل نیاز است ) حذف میگردد.
- شرکت همراه تجهیز کیان هیچ گونه مسئولیتی در قبال اطلاعات شخصی بر روی دستگاه ندارد و در صورت نیاز مجاز به پاک کردن آن از روی دستگاه میباشد. (قبل از مراجعه از تمام اطلاعات مهم خود پشتیبان تهیه نمایید.)
- شرکت همراه تجهیز کیان مسئولیتی در برابر بسته بندی و آسیب دیدن کالا در هنگام حمل و نقل ندارد. بنابراین، در هنگام ارسال دستگاه، جعبه مخصوص ارسال را دریافت و پس از ایمن سازی ارسال گردد.
- دریافت دستگاه به منزله تایید گارانتی نبوده و تایید آن منوط به تشخیص کارشناس فنی شرکت می باشد.
- در صورتی که به دلایل اعلام شده، دستگاه تعویض گردد، دستگاه جدید تعویض شده مدت زمان باقی مانده گارانتی را دارا خواهد بود.
- هرگونه عملیات نرم افزاری از جمله نصب و یا عیب یابی سیستم عامل، ریکاوری، نصب درایور، ویروس یابی، بازیابی اطلاعات، ارتقاء، تنظیم یا نصب و راه اندازی شامل ضمانت نبوده و درصورت درخواست مشتری مشمول پرداخت هزینه می شود.
- با وجود رعایت بالاترین استانداردهای ممکن در تولید صفحات نمایش دستگاهها ، ممکن است هنوز پاره ای مشکلات جزئی تصویری وجود داشته باشد. این مشکلات جزئی تصویری، تاثیری در کارآیی محصول شما نخواهد داشت با این وجود، خدمات ضمانت را برای صفحه نمایش شما بر طبق شرایط زیر فراهم می آورد:
۱ – ( لطفا توجه داشته باشید: نقطه روشن یک نقطه سفید و یا ساب پیکسل روشن بر روی الگوی سیاه است. نقطه تاریک نقطه ای سیاه و یا پیکسل همواره خاموش بر روی الگوهای غیر از سیاه می باشد.)
۲ – سه نقطه روشن یا شش نقطه تاریک و یا در کل هشت نقطه تاریک و روشن
۳ – دو نقطه روشن همجوار و یا دو نقطه تاریک همجوار،
۴ – سه نقطه روشن و یا تاریک در یک محدوده به قطر 15 میلی متر
- ارائه کارت گارانتی در هنگام مراجعه به مراکز خدمات پس از فروش الزامی می باشد، لطفاً در حفظ و نگهداری آن دقت فرمائید. ضمانت نامه مخدوش، بدون تاریخ یا مدت اعتبار و مشخصات و شماره سریال کالا فاقد اعتبار است.
- همراه داشتن کارت ملی شخص مراجعه کننده به مراکز خدمات الزامی میباشد.
- شرکت همراه تجهیز کیان بابت هر نوع دستگاه که در زمان خرید در کارتن دستگاه موجود نمی باشد، هیچ مسئولیتی ندارد.
- لوازم جانبی همراه دستگاه از قبیل شارژر، کابل شارژ و … شامل گارانتی نمی باشد.
- در هنگام پذیرش دستگاه، رمز شخصی دستگاه ( که در فرایند ورود به سیستم عامل نیاز است ) حذف میگردد.
- شرکت همراه تجهیز کیان هیچ گونه مسئولیتی در قبال اطلاعات شخصی بر روی دستگاه ندارد و در صورت نیاز مجاز به پاک کردن آن از روی دستگاه میباشد. (قبل از مراجعه از تمام اطلاعات مهم خود پشتیبان تهیه نمایید.)
- شرکت همراه تجهیز کیان مسئولیتی در برابر بسته بندی و آسیب دیدن کالا در هنگام حمل و نقل ندارد. بنابراین، در هنگام ارسال دستگاه، جعبه مخصوص ارسال را دریافت و پس از ایمن سازی ارسال گردد.
- دریافت دستگاه به منزله تایید گارانتی نبوده و تایید آن منوط به تشخیص کارشناس فنی شرکت می باشد.
- در صورتی که به دلایل اعلام شده، دستگاه تعویض گردد، دستگاه جدید تعویض شده مدت زمان باقی مانده گارانتی را دارا خواهد بود.
- هرگونه عملیات نرم افزاری از جمله نصب و یا عیب یابی سیستم عامل، ریکاوری، نصب درایور، ویروس یابی، بازیابی اطلاعات، ارتقاء، تنظیم یا نصب و راه اندازی شامل ضمانت نبوده و درصورت درخواست مشتری مشمول پرداخت هزینه می شود.
- با وجود رعایت بالاترین استانداردهای ممکن در تولید صفحات نمایش دستگاهها ، ممکن است هنوز پاره ای مشکلات جزئی تصویری وجود داشته باشد. این مشکلات جزئی تصویری، تاثیری در کارآیی محصول شما نخواهد داشت با این وجود، خدمات ضمانت را برای صفحه نمایش شما بر طبق شرایط زیر فراهم می آورد:
۱ – ( لطفا توجه داشته باشید: نقطه روشن یک نقطه سفید و یا ساب پیکسل روشن بر روی الگوی سیاه است. نقطه تاریک نقطه ای سیاه و یا پیکسل همواره خاموش بر روی الگوهای غیر از سیاه می باشد.)
۲ – سه نقطه روشن یا شش نقطه تاریک و یا در کل هشت نقطه تاریک و روشن
۳ – دو نقطه روشن همجوار و یا دو نقطه تاریک همجوار،
۴ – سه نقطه روشن و یا تاریک در یک محدوده به قطر 15 میلی متر